woensdag 9 maart 2011

vakantie

Omdat het hier carnavals vakantie is hebben
de meisjes vrij van school de hele week.
Ik heb daarom de hele week vrij genomen van
het werk. Bladerend en zwijmelend over de nieuwe
tableware folder wil ik jullie deze niet onthouden.




Dit is gewoon zo leuk....ik heb al een servies tik maar ga plaats maken in mijn kast en op zijn minst een paar leuke dingen aanschaffen.
Als ik de collectie bekijk stel ik me al voor hoe ik hem in het winkeltje ga presenteren.Wat vakantie betreft heb ik niet echt helemaal vrij,ik moet nog een stapeltje sollicitaties doorwerken en mensen gaan bellen en afspraken maken.
Het wordt een spannende,drukke week als de vakantie voorbij is,nieuwe mensen nieuwe gezichten en zorgen dat ik de leukste eruit pik om vervolgens mijn team compleet te maken. Het klinkt misschien een beetje raar ,alleen is het zo dat ik het altijd weer fijn vind om te gaan werken en de huiselijke beslommeringen even achter me te laten. Maar ik ben vast niet de enige moeder die zich soms een beetje schaamt dat ze het fijn vind om te gaan werken ! Toch ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten