donderdag 10 maart 2011

theepotjes,koffiekopjes, bordjes


Rood Wit Blauw......heel vaak de basis voor een neutrale kinderkamer,lekker oerhollands en kleuren die voor meisje of jongen gewoon altijd leuk zijn.


Fragiel rose en mintblauw , bloemetjes en vogeltjes uitgangspunt voor een lieve meisjes kamer....


Rood en Rose....mijn meest favoriete kleuren bij elkaar....voor een leuke ietwat stoerdere meisjeskamer.



Gewoon een paar plaatjes die ik bewaard heb op mijn computer waar ik ook weer heel veel kleur inspiratie uit kan halen en een tik die ervoor gezorgd heeft dat ik een overvolle servies kast heb. Heb eigenlijk nog wel plaats voor een mooie kast in de keuken, ga ik de speelhoek van de kids gewoon naar boven verplaatsen ? Hmmmm effe denken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten