dinsdag 6 maart 2012

Terug van weggeweest

pffffff..... dat is lang geleden
Heb een beetje mijn blogpagina verwaarloosd door mijn whiplash...
Ben echter weer terug en zo goed als nieuw....haha
Vanaf vandaag ga ik dan ook mijn Blog weer echt bijhouden.
Overtuigd van dat wat er in je leven gebeurt niet gebeurt zonder dat het een goede reden heeft, ga ik weer opnieuw beginnen.
Het ongeluk nu bijna een jaar gelden heeft ons gezin veel ellende gebracht maar uiteindelijk ook heel veel goeds. Iedereen heeft zijn weg gevonden en gaat daar
de volle honderd procent voor.
Voor mijn betekend dat nog een beetje op en neer bungelen tussen mijn idee-tjes
om tot mijn uiteindelijke doel te bereiken.
Dus ga ik gewoon lekker verder met knutselen en kom zo tot mijn doel.

Inspiratie :



Geen opmerkingen:

Een reactie posten